V-Ray for 3ds Max
V-Ray for 3ds Max ļauj arhitektiem un projektētājiem profesionāli renderēt augstas izšķirtspējas attēlus un apjomīgus būvprojektus, kuriem ir reālistiskas gaismas, materiāli un skati.
Pieejama Ātra hibrīdu renderēšana
V-Ray 3ds Max pieejamais GPU ļauj ātrāk un efektīvāk veikt darbu programmatūrā.
Apgaismojuma analīze
Apgaismojuma analīze (Lightening analysis) V-Ray for 3ds Max palīdz izmērīt un analizēt apgaismojuma līmeņus izveidotajā skatā. Ar jauno funkciju Lighteneing analysis lietotājiem būs iespēja veidot mākslīgu krāsu efektu, siltuma kartes (Heat maps) vai datu pārklājumu, lai precīzāk noteiktu attēla spilgtumu un apgaismojumu.
Layered Alembic
Pieejamā funkcijas Layered Alembic ļauj ātrāk un efektīvāk apstrādāt un atjaunināt esošos datus izveidotajos slāņos ar Alembic 1.7.
Hibrīdu apjomu renderēšana
V-Ray for 3ds Max ar V-Ray GPU ļauj efektīvāk, ātrāk un kvalitatīvāk renderēt miglu, dūmus vai uguni. Jaunajā versijā pieejama savietojamība ar V-Ray Volume Grid, kas atbalsta tādus kešatmiņas veidus kā OpenVDB, Field3D un Phoenix FD.
Pielāgojama kupolu gaisma (Dome light)
Dome light jeb kupolu gaismas funkcija nodrošina kvalitatīvāku apgaismojumu.
Pieejama automātiskā ekspozīcija un krāsu līdzsvarošanas iespēja
Ātra un viegli saprotama automātiskā skata analīze palīdz noteikt ekspozīciju un krāsu balansu izstrādātajam attēlam.
Pieejama iestrādāta kamera
V-Ray for 3ds Max ir pieejama iestrādāta kamera, kurai ir vienkāršotāks UI un iespēja uzstādīt automātisku ekspozīciju un krāsa balansu.
Vienkārša objektu pārslēgšanas iespēja – V-RaySwitch Mtl
V-Ray for 3ds Max lietotāji var ērtāk un vieglāk pārslēgties no viena materiāla uz citu, izmantojot funkciju V-RaySwitch Mtl. Funkcija V-Ray Switch Mtl nodrošina labākas renderēšanas materiālu iespējas.
Pieejams spraudnis – Materials and Texture
Ar V-Ray for 3ds Max varat renderēt jebkuru materiālu un tekstūru, izmantojot jaunos spraudņus V-RayPluginTex vai V-RayPluginMtl. Materiāli un tekstūras ir piejamas V-Ray Standalone.