V-Ray for 3ds Max

V-Ray for 3ds Max ļauj arhitektiem un projektētājiem profesionāli renderēt augstas izšķirtspējas attēlus un apjomīgus būvprojektus, kuriem ir reālistiskas gaismas, materiāli un skati.

Pieejama Ātra hibrīdu renderēšana

V-Ray 3ds Max pieejamais GPU ļauj ātrāk un efektīvāk veikt darbu programmatūrā.

V-Ray for 3ds Max

Apgaismojuma analīze

Apgaismojuma analīze (Lightening analysis) V-Ray for 3ds Max palīdz izmērīt un analizēt apgaismojuma līmeņus izveidotajā skatā. Ar jauno funkciju Lighteneing analysis lietotājiem būs iespēja veidot mākslīgu krāsu efektu, siltuma kartes (Heat maps) vai datu pārklājumu, lai precīzāk noteiktu attēla spilgtumu un apgaismojumu.

V-Ray for 3ds Max

Layered Alembic

Pieejamā funkcijas Layered Alembic ļauj ātrāk un efektīvāk apstrādāt un atjaunināt esošos datus izveidotajos slāņos ar Alembic 1.7.

V-Ray for 3ds Max

Hibrīdu apjomu renderēšana

V-Ray for 3ds Max ar V-Ray GPU ļauj efektīvāk, ātrāk un kvalitatīvāk renderēt miglu, dūmus vai uguni. Jaunajā versijā pieejama savietojamība ar V-Ray Volume Grid, kas atbalsta tādus kešatmiņas veidus kā OpenVDB, Field3D un Phoenix FD.

V-Ray for 3ds Max

Pielāgojama kupolu gaisma (Dome light)

Dome light jeb kupolu gaismas funkcija nodrošina kvalitatīvāku apgaismojumu.

V-Ray for 3ds Max

Pieejama automātiskā ekspozīcija un krāsu līdzsvarošanas iespēja

Ātra un viegli saprotama automātiskā skata analīze palīdz noteikt ekspozīciju un krāsu balansu izstrādātajam attēlam.

V-Ray for 3ds Max

Pieejama iestrādāta kamera

V-Ray for 3ds Max ir pieejama iestrādāta kamera, kurai ir vienkāršotāks UI un iespēja uzstādīt automātisku ekspozīciju un krāsa balansu.

V-Ray for 3ds Max

Vienkārša objektu pārslēgšanas iespēja – V-RaySwitch Mtl

V-Ray for 3ds Max lietotāji var ērtāk un vieglāk pārslēgties no viena materiāla uz citu, izmantojot funkciju V-RaySwitch Mtl. Funkcija V-Ray Switch Mtl nodrošina labākas renderēšanas materiālu iespējas.

V-Ray for 3ds Max

Pieejams spraudnis – Materials and Texture

Ar V-Ray for 3ds Max varat renderēt jebkuru materiālu un tekstūru, izmantojot jaunos spraudņus V-RayPluginTex vai V-RayPluginMtl. Materiāli un tekstūras ir piejamas V-Ray Standalone.

V-Ray for 3ds Max

 

SAŅEMT PIEDĀVĀJUMU

Iepazīti V-Ray for 3ds Max