Vault
Autodesk Vault datu pārvaldības programmatūra (PDM) palīdz organizēt CAD datus, dokumentāciju, pārvaldīt revīzijas un citus izstrādes procesus. Visi projekta dati un dokumenti atrodas uz servera, un CAD programmatūras lietotāji var tiem piekļūt no savām darba stacijām. Kamēr kāds no lietotājiem strādā ar kādu no failiem, pārējiem lietotājiem nav iespējas rediģēt šo failu – tikai aplūkot. Iepriekšējās modeļa versijas automātiski saglabājas un parādās vēsturē. Citu lietotāju veiktās izmaiņas modelī parādās pārējiem lietotājiem, tiklīdz fails tiek saglabāts.
Vault serveris var būt arī kāds no lietotāju datoriem ar Windows operētājsistēmu. Lietošana ir vienkārša un integrēta jau esošajā Autodesk programmatūras interfeisā kā atsevišķa rīkjosla:
Autodesk Vault palīdz taupīt vietu uz lietotāju datoriem, jo uz tiem tikai īslaicīgi glabājas faili ar kuriem lietotājs strādā. Beidzot darbu ar failu, tā jaunā versija tiek atgriezta uz servera un izdzēsta no lietotāja datora.
Autodesk Vault pieejams 3 dažādās versijās:
- Vault Basic – bez maksas iekļauts AutoCAD un Inventor pilnajās versijās, kā arī komplektos.
- Vault Workgroup.
- Vault Professional.
Vault Office ir papildus rīks darbam ar Microsoft Office failiem. Līdzīgi kā ar CAD failiem, ofisa failus (MS Word, Excel tabulas, prezentācijas) iespējams izņemt, rediģēt un ievietot atpakaļ Vault sistēmā. Arī ofisa failiem saglabājas iepriekšējās versijas, un informācija par lietotāju, kurš to rediģējis – vārds, rediģēšanas datums, komentāri, u.c. Uzstādot Vault uz datora, Office programmatūrā parādīsies papildus Vault rīkjosla:
Vault versiju salīdzinājums
![]() | ![]() | ![]() | |
Produkts | Vault Basic | Vault Workgroup | Vault Professional |
Integrēts CAD interfeisā | ∨ | ∨ | ∨ |
Atbalsta “AnyCAD” | ∨ | ∨ | ∨ |
Ātra datu meklēšana | ∨ | ∨ | ∨ |
Centralizēta datu atrašanās vieta | ∨ | ∨ | ∨ |
Datu vairākkārtēja izmantošana | ∨ | ∨ | ∨ |
Microsoft Office integrācija | ∨ | ∨ | |
Vizuāls datu menedžmenta attēlojums iekš Inventor | ∨ | ∨ | |
Projektu atskaites | ∨ | ∨ | |
Revīziju kontrole | ∨ | ∨ | |
Elastīgi datu drošības iestatījumi | ∨ | ∨ | |
MS Outlook integrācija | ∨ | ∨ | |
Projektu dzīves cikli | ∨ | ∨ | |
Vault Office integrācija | ∨ | ∨ | |
Saikne ar PLM360 | ∨ | ∨ | |
Specifikāciju administrēšana | ∨ | ||
Buzzsaw mākoņa saikne | ∨ | ||
Vairāku biroju sadarbība | ∨ | ||
Citu failu administrēšana | ∨ | ||
Revit integrācija | ∨ | ||
MS SharePoint integrācija | ∨ | ||
ERP integrācija | ∨ |
Abonējot programmatūru, jūs iegūstiet tiesības licenci izmantot konkrētu laika posmu – 1 gadu vai 3 gadus.
Galvenie ieguvumi:
1. Pielāgota licencēšana – termiņu licences nodrošina vienkāršu licenču pievienošanu un izbeigšanu.
2. Pieeja aktuālajiem rīkiem – kolīdz jūsu izvēlētajai programmatūrai būs kādi atjauninājumi vai iznāks jaunākā versija, tiks piedāvāta iespēja programmatūru atjaunināt.
3. Tehniskais atbalsts.
Ja šajā sadaļā neatradāt atbildi uz savu jautājumu, sazinieties ar mums!