8 veidi, kā saņemt Autodesk atbalstu
Sākot ar 7. maiju visiem AutoCAD, Revit, Inventor, 3ds Max un citas Autodesk programmatūras abonementu īpašniekiem būs pieejams augstākā līmeņa atbalsts no ražotāja. Līdz šim bija pieejami abonementi ar 2 līmeņu atbalsta programmām, taču tagad visiem programmatūras abonementu īpašniekiem* būs iespēja saņemt visa veida atbalstu, ko piedāvā tehniskā atbalsta speciālisti.
Turpmāk būs iespēja izmantot šādus pakalpojumus:
1. Programmatūras kopienas forums
Savu jautājumu varat uzdot kopienas forumā, kuram var pieslēgties ar Autodesk Account piekļuves datiem. Radušos jautājumu jums palīdzēs atrisināt citi foruma lietotāji. Ja jautājums netiek atbildēts 24 stundu laikā, tad tas automātiski tiek pārsūtīts Autodesk.
2. Iespēja pierakstīties uz zvanu ar Autodesk speciālistiem
To vari izdarīt ieejot savā Autodesk Account profilā. Kā to izdarīt, atradīsi ŠEIT.
3. Tiešsaistes tērzētava (Chat)
Kas jādara, lai saņemtu atbalstu no reālas personas?
- Atver https://knowledge.autodesk.com/contact-support
- Izvēlies tematu, par kuru vēlies saņemt atbalstu;
- Izvēlies apakštematu;
- Izvēlies iespēju “Chat” un atvērsies sarunas logs.
4. Attālināti pieslēdzoties datoram
Pēc sazināšanās ar kādu no Autodesk tehniskajiem speciālistiem, jums var tikt piedāvāta iespēja attālināti pieslēgties datoram, lai veiktu problēmas risināšanai nepieciešamās darbības.
5. API – programmatūras darbvirsmas pielāgošana
Ja Jūsu uzņēmumā Autodesk programmatūra tiek izmantota kādu aplikāciju vai papildinājumu radīšanai, tad Autodesk piedāvā iespēju konsultēties par šiem jautājumiem ar tehniskā atbalsta speciālistiem.
6. Palīgmateriāli vietnē Knowledgebase
7. Videokonsultācijas
Autodesk katru gadu rīko Autodesk University, kur iespējams apgūt dažādus knifus un trikus. Video no Autodesk University pasākumiem atradīsiet ŠEIT.
8. Apmācību video
AutoCAD, Revit un citas programmatūras apmācību video ir lielisks veids, kā soli pa solim apgūt trūkstošās prasmes un atrast risinājumu problēmām.
Vai man par to būs jāmaksā vairāk?
Nē, jo katram, kurš iegādājies programmatūras abonementu, šī iespēja tagad tiks piedāvāta bez maksas.
Vai man šī iespēja ir kaut kādā veidā jāpieslēdz?
Nē, visiem abonementu īpašniekiem augstākais atbalsta līmenis tiks piešķirts automātiski.
*Augstākā līmeņa atbalsts ir pieejams tikai abonementu īpašniekiem. Pastāvīgo licenču ar aktīviem uzturēšanas plāniem saņems atbalstu līdzšinējā līmenī.