SketchUp Pro 2021.1 atjauninājums ir klāt

10 2021

Mēs esam priecīgi paziņot par vairākiem SketchUp Pro atjauninājumiem. Šīs jaunākās versijas mērķis ir uzlabot, kā modelēšana darbojas no viena rīka uz otru un kā palielināt darbplūsmas efektivitāti.

Hero_1200

Izmaiņas SketchUp modelēšanas modifikatoros

SketchUp 2021.1 versijā mainās veids, kā modifikācijas stāvokļos darbojas desmit galvenie rīki. Piemēram, rīks SketchUp’s Move var darboties arī kā kopēšanas rīks. Izmantojot modifikatoru, Push / Pull var izveidot jaunas plaknes. Zemāk ir daži no piemēriem:

Modifier Toggles

Visprecīzākās izmaiņas ir tādas, ka vairāk rīku modifikatoru darbojas kā pārslēgšanās, kuras var ieslēgt un izslēgt, pieskaroties taustiņam. Tas nozīmē, ka rīkiem ir mazāka nospiešanas un turēšanas modifikatora mijiedarbība un labāk paredzami modelēšanas rezultāti.

Jebkura rīka gadījumā statusa joslā (ekrāna apakšā) varat noteikt, kādi modifikatori ir pieejami, un pārbaudīt rīka pašreizējo modificēto stāvokli, pārbaudot kursora vai ekrāna modelēšanas darbību. Tā kā vairāk modifikatoru darbojas kā pārslēgšanās, mēs domājam, ka ir vieglāk mainīt rīka stāvokli, pirms esat pabeidzis noteiktu darbību.

Sticky Modifiers

Tagad vairākās darbības tiek saglabātas modificētāja rīka stāvoklī. Tas nozīmē iespēju veidot vairākas objektu kopijas, izmantojot Move, vai spēju paslēpt malas ar Dzēšgumiju pāri skata izmaiņām, izmantojot Orbit.

 

Pārvietošanas (Move) rīka izmantošana

 

 

Malu paslēpšana ar Dzēšgumijas (Eraser) rīku

Lai izkļūtu no modificēta rīka stāvokļa, vai nu vēlreiz nospiediet modifikatora taustiņu, vai arī nomainiet rīkus.

Pre-lock Inferences

Kā zināms, daudziem SketchUp rīkiem ir iespēja pielietot “pre-lock” funkciju, kā, piemēram, lai nobloķētu zimēšanas plakni. Sākot ar šo atjauninājumu, šo funkciju varēs izmantot arī uz citiem rīkiem. Tagad Jums ir iespēja pirms pirmā klikšķa pielietot “pre-lock” tādiem rīkiem kā Līnija (line), Mērlente (Tape Measure) un Pārvietot (Move).

Push / Pull atjaunojumi

SketchUp 2021.1 versijā jūs, iespējams, pamanīsit dažas atšķirības ar Push / Pull. Papildus tam, ka Push / Pull Copy modifikators tiek padarīts par pastāvīgu pārslēgšanos, mēs formalizējam arī Push / Pull slēpto modifikatoru Stretch.

Stretch ir modifikācijas stāvoklis, kas faktiski pastāv SketchUp gadiem ilgi, bet uz to nekad nav atsauces statusa joslā vai Push / Pull kursorā.  Plaknes izstiepšana ir aptuveni līdzvērtīga plaknes pārvietošanai perpendikulāri tās zīmēšanas plaknei un ir īpaši noderīga agrīnas formas attīstības stadijās.

Strech darbībā

Līdztekus iepriekš minētajiem uzlabojumiem Push / Pull, modelējot SketchUp, mēs arī veicam izmaiņas priekšējās plaknes orientācijā. Tagad SketchUp vienmēr zīmēs jaunās zīmētās plaknes ar priekšējo pusi uz augšu un citos gadījumos priekšējā plakne ‘vērsīsies’ pret kameru. Piemēram, ja plakne ir uzzīmēta virs esošās plaknes augšdaļas, jaunā plakne joprojām izmantos plaknes orientāciju, uz kuras tā ir uzzīmēta. Push / Pull un Follow Me operācijas ar šīm izmaiņām rīkojas paredzamāk, kā rezultātā veidojas pareizi orientētas plaknes.

Noskatieties pamācību, lai redzētu, kā tieši šie rīku modeļi un modelēšanas uzvedība ietekmēs jūsu darbplūsmu.

Veiktspējas uzlabošana lielu masu paplašinājumiem

Daži SketchUp paplašinājumi ir paredzēti, lai izveidotu vai manipulētu ar lielu ģeometrijas daudzumu. Protams, jo lielāks ir paplašinājums, kas tiek pievienots SketchUp, jo ilgāks laiks būs nepieciešams ģenerēšanai. Mēs priecājamies paziņot par uzlabojumu, cik efektīvi SketchUp API rada lielas masas. Kad jūs iegūstat masas virs 20 000 daudzstūru, uzlabojums ir īpaši pamanāms. Ja vēlaties izpētīt šo jauno API, izmēģiniet tādus paplašinājumus kā Artisan, SubD, Bezier Surface un Skimp.

SU2021.1-PointRelease-Blog-TerrainExtension-Compressed

Atjauninājumi izvēlnē Paplašinājumi

Turpmāk izvēlnes virsraksts Paplašinājumi vienmēr būs redzams neatkarīgi no tā, vai paplašinājumi tur ir instalēti. Šajā izvēlnē esam pārvietojuši arī paplašinājumu pārvaldību un izstrādātāju rīkus.

Mēs neliekam izstrādātājiem likt paplašinājumu komandas izvēlnē Paplašinājums, taču tā ir labākā prakse. Runājot par labāko praksi, mēs nesen publicējām mūsu paplašināšanas UX vadlīnijas. Mēs vēlamies palīdzēt izstrādātājiem izveidot paplašinājumus, kas paredzami darbojas SketchUp.

Live Components vienības tulkojums

Live Components turpina attīstīties iekš SketchUp Labs, lai padarītu tos noderīgākus. Konkrēti, Live Component parametri tagad tiek rādīti tajā pašā vienības formātā, kuru izmantojat savā SketchUp modelī. Tātad, kad jūs veicat mērījumu rindu ar lentes mērīšanas rīku, daudz ātrāk ir ierakstīt šo mērījumu Live Component parametrā.

2021.1 ietver arī Live Component rediģēšanas  laika uzlabošanos.
Ja vēl neesat izpētījis  Live Component, varat tos visus apskatīt 3D galerijā.

IFC 4 klasifikācija un eksports

Papildus atbalstam IFC 2×3 shēmai un failu formātam, SketchUp Pro tagad ir iekļauts IFC 4 klasifikācijas komplekts un iespēja eksportēt IFC 4 failus.

Uzziniet vairāk par to, kā izmantot IFC veidus ar SketchUp klasifikatora rīku.

LayOut uzlabojumi

Janvārī mēs izlaidām atjauninājumu, kas ietvēra veiktspējas uzlabojumu LayOut sadarbībai ar SketchUp viewports.

Kā redzat, mēs aktīvi attīstām SketchUp, lai nodrošinātu labāku 3D modelēšanas pieredzi. Jūsu atsauksmes mums ir svarīgas. Lūdzu, informējiet mūs forumos, kā šie atjauninājumi ir ietekmējuši jūsu modelēšanu.

Lai skatītu visus mūsu atjauninājumus, tostarp kļūdu labojumus, skatiet visu informāciju par laidienu.