Bluebeam atbalsts klientiem COVID-19 krīzes laikā

27 Mar 2020

Bluebeam galvenā prioritāte ir mūsu darbinieku, klientu un partneru drošība un ikdienas veiksmes. Mēs saprotam, ka ir absolūti nepieciešams palīdzēt mūsu klientu projektiem turpināt darbību un mēs zinām, ka pēkšņa pāreja uz attālinātu darbu daudziem ir ievērojami traucējusi darba plūsmu. Mēs esam apņēmušies atbalstīt gan mūsu klientus, gan partnerus šajā laikā.

Zemāk atradīsiet informāciju par plāniem, ko Bluebeam ir īstenojis, reaģējot uz COVID-19 krīzi, kā arī resursus klientiem, kuri strādā no mājām vai attālināti. Mēs turpināsim regulāri atjaunināt šo lapu.

Atcelti klātienes pasākumi

Visi klātienes Bluebeam pasākumi visā pasaulē tiek atcelti līdz turpmākam paziņojumam. Tas ietver apmācības klātienē, seminārus, konferences, atklātās nodarbības un tirdzniecības izstādes.

Revu izmēģinājuma versijas pagarinājums

Mēs piedāvājam esošajiem lietotājiem 90 dienu bezmaksas piekļuvi Revu, lai klienti varētu turpināt piekļūt Revu, strādājot mājās. Lūdzu, apmeklējiet šīs lapas sadaļu “Kā piekļūt Revu tagad”, lai iegūtu papildinformāciju un instrukcijas.

Attālinātās sadarbības resursi

Piekļuve Revu nozīmē arī piekļuvi Bluebeam Studio, kas ir iebūvēta Revu un ļauj projekta partneriem reālā laikā faktiski sadarboties ar projekta dokumentiem neatkarīgi no tā, kur atrodas komandas locekļi. Šajā sadaļā būs arī noderīgas saites uz papildu bezmaksas apmācību un citiem resursiem, ieskaitot jaunu tiešsaistes semināru sēriju, kas šonedēļ tiks atklāta, koncentrējoties uz Revu pamatfunkcijām un sadarbības darbplūsmām.

Studio Sessions un Projects atvieglo sadarbību attālināti

Studio Projects ļauj attālināti dalīties ar failiem ar projekta partneriem. Studio Sessions ļauj attālināti sadarbībā pārskatīt un veikt atzīmes.

Vairāk par Studio Sessions

Vairāk par Studio Workflows